Angel Tenan…!

Ternyata…
Emang gak gampang menyatukan 2 kepala kalo udah rumah tangga. Lha piye jal…? Semula durung kenal, trus kudu urip bareng. Apalagi awakku sing kenal karo my garwa yang hanya ‘pedekate’ 1,5 sasi langsung dilamarlah awakku ini. Trus 4 sasi sejak petama kenal, langsung nikah. Sakjane emang enak nek ‘pacaran’ bar nikah. Tenin lho niki, mas dab lan mbakayu…! Ora kakehan godaan yang membahayakan jiwa lan raga, dunya lan akhirat. Ups! kok ngelantur…

Mbalik neng awal…
Pas awal dadi manten, rada kaget dengan sifat-sikap garwa sing gak ketok pas lagi pedekate mbiyen. Mbiyen kelihatan sing apik-apik wae je, saiki sifat/sikap sing aku gak seneng mulai kelihatan. Kadang marakne jengkel je. Mungkin garwa yo ngerasakne marang awakku iki. So… pertengkaran dimulai. Nek basa jawane, “kerep udur” lah…! Ora mung masalah sifat/sikap pasangan sing ora nyenengke, tapi masalah beda pendapat yo kerep banget. Udur meneh…! Nek wis udur, meneng-menengan. Nek wis meneng-menengan, gak ada peluk-cium deh. Suasana rumah dadi ora kepenak. Hiks…

Ning makin suwe…
Masalah “beda” kuwi mau dudu maneh masalah. Aku lan garwa sitik2 mulai memahami pasangan. Mulai membiasakan diri karo sing jenenge perbedaan. Lha wong ki yo ora ana sing sempurna je. Nek ana masalah ya diobrolin, gak langsung meneng-menengan kaya mbiyan. Diobrolin sebelum tidur. Pokoke sebelum tidur, kudu kelar kabeh…

Indahnya perbedaan…!
Semoga perbedaan yang ada dalam rumah tangga bisa memberi warna, saling melengkapi satu dengan yang lain. Jangan pernah menuntut agar pasangan menjadi seperti apa keinginan kita. Bahwa… Tak ada orang yang sempurna.

Semoga pernikahan ini kekal.
Moga Allah selalu ridho.
Aamiin.

*Basane campur aduk, yo ben..*

10 thoughts on “Angel Tenan…!

  1. amin
    ada yang bilang kalau tahun pertama nikah itu penyesuaian, dan tahun tahun berikutnya lancar
    belum membuktikan sih, nikah baru 8 bulan🙂

  2. Pasangan yg setia dan tahan lama, harus saling mengerti dgn perbedaan yg ada disetiap insan,pepecahan RT yg terjadi akibat tidak mengerti dan mau menang sendiri.Menarika sekali ceritanya, Two thumbs up ya…

Silahkan tinggalkan jejak...

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s