Ya Allah…

Ya Alloh…
Sesungguhnya aku telah terlalu jauh dari Mu
mengapa aku merasakan demikian

Aku mohon ya Allah
Aku bermohon kepada Mu
Janganlah Engkau membiarkan aku terkapar
tanpa petunjuk dari Mu
Jangan biarkan aku kesendirian dalam menghadapi
fitnah dalam agama Mu

Dekatkanlah aku dengan orang yang dapat
mendekatkan aku dengan Mu
Dekatkanlah aku dengan orang yang Engkau ridhoi
Dekatkanlah aku dengan orang yang Engkau cintai

Jauhkanlah aku dari orang yang melalaikan aku
mengingat Mu
Jauhkanlah aku dari orang yang Engkau musuhi

One thought on “Ya Allah…

Silahkan tinggalkan jejak...

